چیلرهای اسکرال

چیلر های هوا خنک مدل SBS - SBSF برای مصارف صنعتی، تهویه و مطبوع  و برای نصب در فضای باز طراحی شده اند. این چیلرها برای کاربردهایی طراحی شده اند که نیاز به قابلیت اطمینان، استمرار کارایی، کارایی بالا و کاهش هزینه های نگه داری دارند.
تمام مدل ها به اواپراتور صفحه ای و یا پوسته و لوله مجهز شده اند. اواپراتور پوسته و لوله کارایی قابل اطمینان به ویژه با مایعات حاوی ناخالصی را تضمین می کند. در صورت درخواست کلیه مدل ها می توانند مجهز به پمپ آب مناسب، جهت کار با محلول آب - گلیکول و مخزن ذخیره سازی باشند تا از کنترل دقیق دما حتی در صورت وجود بارهای حرارتی بسیار متغیر اطمینان حاصل شود.
با طیف گسترده ای از ظرفیت سرمایشی تا 1349kW می توان کلیه خواسته های مشتری را برآورده کرد. مبرد مورد استفاده R410A است. چیلرهای تک مداره مدل های (SBS.095 - 160 ، SBSF.095 - 120) و دو مداره مدل های (SBS.190 - 1030 ، SBSF.145 - 1030) یا سه مداره مدل های (SBS.1230 - 1360) با حداکثر 3 کمپرسور در هر مدار هستند تا از کارایی بالایی نیز در بار جزئی برخوردار باشند.
درجه حفاظت الکتریکی برای همه مدل ها IP54 است. قبل از حمل و نقل، تمامی چیلرها در محل تولید هایتما آزمایش می شوند تا از بهترین عملکرد، قابلیت اطمینان و استمرار عملکرد برای مشتریان اطمینان حاصل شود. توصیه می شود یک فیلتر مناسب را در قسمت ورودی آب چیلر نصب کنید.

Free Cooling SBSF SERIES

SBS SERIES