کاربردهای صنعتی

مینی چیلرهای هواخنک ENR, ENRF برای کاربردهای صنعتی و نصب در فضای باز طراحی شده اند. این چیلرها طوری طراحی شده اند که برای کاربری مستمر و طولانی مدت مناسب باشند، کارایی بالا و هزینه های نگهداری کمی داشته باشند.

همه مدل ها به اواپراتور کواکسیال یا پوسته و لوله مجهز هستند (به غیر از مدل های 001 - 002) که عملکرد قابل اطمینان به ویژه با مایعات حاوی ناخالصی را تضمین می کند. تمامی مدل ها مجهز به پمپ آب مناسب برای کار با محلول آب - گلیکول و مخزن ذخیره سازی هستند تا از کنترل دقیق دما حتی در صورت وجود بارهای حرارتی بسیار متغیر در فرایندهای صنعتی اطمینان حاصل شود.

ظرفیت این دستگاه ها از 1kW تا 440kW است که می تواند نیازهای بسیاری از فرایندهای صنعتی را پوشش دهد. تا ظرفیت 100kW چیلرها تک مداره و ظرفیت های بالاتر دو مداره با نصب حداکثر دو کمپرسور در هر مدار ساخته می‌شوند تا کارایی بالایی در بارهای جزئی داشته باشند. مبرد مورد استفاده R410A است و درجه حفاظت الکتریکی دستگاه ها IP54  است.

به لطف اواپراتور کواکسیال و پوسته و لوله می توان از عملکرد عالی و قابلیت اطمینان چیلر، برای کلیه کاربردهای صنعتی اطمینان حاصل کرد. قبل از حمل و نقل، تمامی واحدها در محل تولید هایتما آزمایش می شوند تا از بهترین عملکرد، قابلیت اطمینان و استمرار عملکرد برای مشتریان اطمینان حاصل شود. توصیه می شود یک فیلتر مناسب را در قسمت ورودی آب چیلر نصب کنید.

یکی از چندین مزیت سری (ENR, ENRF) ابعاد آن است، این مدل به گونه ای طراحی شده است که حداقل فضای کف را اشغال کند و همچنین هزینه حمل را کاهش می دهد.

Free Cooling ENRF SERIES

ENR SERIES