شرکت ایرتمپ در راستای ماموریت سازمانی خود که ارائه خدمات مناسب و شایسته به مشتریان و مصرف کنندگان گرامی است و در راستای بهبود کیفی خدمات پس از فروش، خدمات خود را در سه بخش ذیل به مشتریان ارائه می نماید: خدمات قبل از فروش، خدمات حین فروش و خدمات پس از فروش.

خدمات پس از فروش محصولات هایتما هم اکنون از مرکز تماس سراسر کشور، مستقر در تهران به سراسر کشور عرضه می گردد. خدمات پس از فروش هایتما با هدف ارائه خدمات متمایز در راستای رضایت مشتریان انجام می شود. بدین جهت خط ویژه ۶۱۰۵۶-۰۲۱ که توسط خطوط تلفن متعددی پشتیبانی می شود، جهت سهولت برقراری ارتباط مصرف کنندگان با شرکت و ارائه خدمات برتر به آنان معرفی گردیده است.

شرکت ایرتمپ با ارائه بیشترین زمان گارانتی در تمامی محصولات خود در ایران و با ارائه مشاوره و خدمات تخصصی در تمامی مراحل فروش و پس از فروش توسط کادر خدماتی و تیم حرفه ای و متخصص خود، موفق به اخذ استاندارد خدمات پس از فروش در تمامی محصولات خود از سازمان ملی استاندارد ایران گردیده است. ایرتمپ به عنوان یک شرکت دوملیتی (ایرانی-ایتالیایی) در ایران، حضور و تداوم شرکت را در ارائه خدمات بهینه با نگرشی آینده نگرانه و بلند مدت جهت مصرف کنندگان، بطور قطعی تضمین می نماید.

مدت زمان رسیدگی جهت نصب و آموزش و تعمیرات حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از تماس مصرف کننده گرامی می باشد.

راهنمای مصرف کننده:

  • هزینه ایاب و ذهاب به شرح ذیل می باشد:
    • ایاب و ذهاب در محدوده شهرهای تهران، اصفهان، کرج، مشهد، شیراز، تبریز، کرمان، رشت، کرمانشاه و ارومیه (تا شعاع ۲۵ کیلومتر از محدوده شهری): ۶۰۰.۰۰۰ ریال
    • ایاب و ذهاب در محدوده سایر شهرها: ۵۰۰.۰۰۰ ریال
    • ایاب و ذهاب در محدوده برون شهری (خارج از شعاع ۲۵ کیلومتر): “توافقی”
  • مشتریان گرامی می توانند جهت اطلاع از قیمت های محصولات هایتما، با واحد فروش شرکت تماس حاصل نمایند.

آنچه که ما را متمایز کرد:

  • اخذ استاندارد خدمات پس از فروش به شماره  ISIRI13629 از سازمان ملی استاندارد ایران
  • نیم قرن تلاش جهت ارتقاء کیفیت صنعت تاسیسات
  • ارایه خدمات قبل از فروش، حین فروش و پس از فروش مطابق استانداردهای اروپا
  • تامین قطعات و پشتیبانی محصولات هایتما ایتالیا
  • نظارت، پیگیری و کنترل کلیه فرایندهای خدمات رسانی از مرکز تماس سراسر کشور (۶۱۰۵۶ – ۰۲۱)
  • برگزاری کلاس های آموزشی، آموزش های مجازی، دوره های بازآموزی و آزمون های دوره ای، جهت به روزرسانی و ارتقاء سطح مهارت تکنسین های مجاز شرکت
  • اعـزام تکنسین های مجاز شرکت، در اسرع وقت
  • دارای بیشترین زمان گارانتی در ایران با اطمینان از کیفیت محصول
  • استفاده از قطعات یدکی استاندارد هایتما ایتالیا در دوران گارانتی و غیرگارانتی
  • ارتباط دائمی و مستمر با مصرف کنندگان محصولات هایتما از واحد ارتباط با مشتریان
  • انجام بازرسی های ادواری رایگان توسط کارشناسان فنی شرکت از دستگاه های نصب شده و پروژه های اجرا شده
  • شبکه گسترده خدمات پس از فروش در سراسر کشور